f…k, u.

Man dažreiz šķiet, ka mana miesa un asinis ir tikai ilūzija, ka patiesībā esmu ieprogrammēts un vieglas pašvadības veidojums. 

No otras puses varbūt arī nē, iespējams esmu naivs, racionāli domājošs sarkano ķermenīšu kambaris.

Brīžos (un tādu pedējā laikā ir daudz), kad man mēģina iegalvot, ka vīrieši ir cūkas un visnevajadzīgākie radījumi uz zemeslodes, es absolūti nepiekrītu, jo tādā gadījumā sievietes ne tik nav nepieciešamas. Vai Jūs sievietes apzinieties kādas kuces mēs varam būt? Lai tikai dabūtu to končiņu spīdīgajā papīrītī, un nākošajā mirklī jau teikt, ka esat uz diētas un jūs it kā turat to končiņu, un visiem stāstiet cik viņa laba, garda un tā, bet vienlaicīgi pa kluso čiepjat loketu, jo tas sniedz svaigāku elpu un uz papīrīša kaloriju ar mazāk. 

Un tad vēl tas skaistuma kults. Jūs ķengājat un smejat par visām citām vistām sava gaiļa kūtiņā, tikmēr paskatījušās būtu uz sevi, kā būtu, ja jūsu mati būtu tie paši pelēkie, acis – mazas cūkšķirbiņas, strupi nadziņi, pagrabstāva lietusmeži, kas lieliski signalizē par patieso jumta krāsu, tāpēc viss pa nullēm ir labāk, labs veids kā aizmukt pašām no sevis un kladzināt, vai cik es skaista. 

Vīrietis turpretim var apaugt savos mežos un mēs tikai noelsīsimies par testosterona koncentrāciju zem apģērba kārtiņas. Nu labi viņi arī nav eņģeļi. Tas kā viņi izvēlas ko mīlēt, ir bieži vien ir pilnīgs stulbuma kalngals – 360 dienas gadā kladzina, ka viņiem patīk dabiskums, bet 4 dienas gadā intensīvi drāžas ar plastmasu un beigās arī apprec. 

Jā, sviests nedaudz.

Es zinu tikai vienu, ja mani piečakarē, tad lai sapūst, manu uzticību atgūt i neceri, mīlēšu, bet ienīdīšu.

 

Komentēt

