hablar.

Jau otro piektdienu dodamies pie cilvēkiem stāstīt gudras lietas, atbldēt uz viņu jautājumiem un iedrošināt. Ir grūti, jo nākas sastapties arī ar ļoti negatīvu attieksmi, tomēr vakar es man sametās kamols kaklā un es vēlējos apskaut pilnīgi svešu tanti. Mēs berunājām diezko daudz par valstiski svarīgām lietām, nē, mēs runājām par dzīvi, par sievietes mazbērniem, satiku viņu pirmo un pēdējo reizi, bet sajūta bija it kā es viņu jau simtiem gadu zinātu, runājāmies tik bezgala sirsnīgi, un tad vienā brīdī viņa atnesa šokolādi – publiskā pasākumā, pilnīgi svešam cilvēkam, ar kuru vina ir runājusies padsmit minūtes, ticiet vai nē, pie frāzes: “Meitiņ, tu esi tik labs cilvēks, lai tev dzīvē viss izdodas”, es gandrīz apraudājos, man tik ļoti gribējās viņu apskaut.

Viena cita tante man stāstīja par savu mazdēlu, viņas meita esot mirusi, tāpēc viņa palīdz mazdēlam pa dzīvi kulties, ak, ar kādu mīlestību viņa runāja, jautāja padomus, kas kā labāk jādara ar tām naudas lietām..

Ziniet, cilvēki mēdz pārsteigt.. Ventspilī 74 gadus vecskungs ielūdza mani uz balli, teica, ka labprāt ar mani kādu balli nodejotu 😀 arī par dzīvi runājām un viņa mirušo sievu.. Aj, parunājiet kaut reizi mūžā, atvērtām ausīm, ar vecu cilvēku, un jūs sajutīsiet cik patiesībā daudz mīlestības ir pasaulē, un ne jau nauda, ir tas, kas ir būtiskais..

Nākamnedēļ uz Daugavpili un tad uz mājām, pie saviem mīļajiem.

 

2 thoughts on “hablar.

  1. Edge Michaelson saka:

    Šāda sirsnība tik tiešām ir apbrīnas vērta.

  2. gingerjol saka:

    dažu cilvēku mīļums, atklātums un sirsnīgums ir vārdos neaprakstāms. Vēl ir cerība nākotnei.

Komentēt

