Ābolos sakrājies dzestrums.

Vakar bija pirts, vienkārša pasēdēšana uz lāviņas un uzsilšana, sarunājām nākošreiz veikt sievišķīgās skaistumprocedūras un papērties ar, tā, lai pasmuko gan ķermenim, gan garam..

Šodien atklāju arī vannu sezonu, guļot kleopatrīgā piena vannā.

Man tik ļoti patīk gulēt varen siltā ūdenī un sajust kā uz sejas izsitas sviedri, tā guļot es vienmēr pārdomāju dzīvi, to, kas ir skaisti, kas ir labi, kas ir jāpilnveido, izdomāju, ka jāuzsāk arī filmu vakari, 24 gadus esmu veiksmīgi izvairījusies no filmu skatīšanās, tagad uznākusi vēlme ik pa laikam kādu nolūkot, sākšu ar kino pagalma repertuāru, ar specifiski labiem darbiem, lai smadzenēm ir jāpadomā..

Un vēl es šodien vannā lasīju jaunāko “Pastaigas” nr. un apjūsmoju mākslinieci, kas vada Survival Kit, tā pēcgarša palika tik laba, tā sajūta, ka es arī gribu piesātinātu, tomēr slow down dzīvi, lai ir silti un dzirkstoši, lai saņemot godalgas, neaizmirstas cik varen garda ir kafija apzēžoties basāk kājām uz norasojuša lieveņa un piemalkojot nedaudz rīta saules saldumam.

Es gribu iemācīties baudīt mirkļus un paļauties avantūrām, visvairāk jau tas attiecas uz finansiālajām lietām, es tiešām lepojos, ka man plus mīnus izdodas lieliski līdzsvarot savus ieņēmumus un izdevumus, tomēr es gribu atļauties biežāk nopirkt lietas sirdij, neiespringstot, par to, ka man taču vajag uzkrājumus, ja nu gadās nebaltas dienas..

Bet vispār šī bija kārtējā jaukā nedēļas nogale, es varu tikai priecāties, cik lieliski cilvēki ir man visriņķī, un es ticu, ka katra nākamā diena būs arvien sulīgāka, citādāk nevar būt!

Komentēt

