kolka kūl.

Šīs nedēļas nogales sajūtas ir vēlme iekonservēt un paturēt tajās zaļo lentīšu apjostajās burciņās.

Man nekad īsti nebija patikušas kāzas, kad par tām runāja un tā, man vnm nepatika, ka tājās ir jādzer un jādejo. Pēc šīm kāzām man jāsaka, ka man patika, iespējams noteicošo faktoru nospēlēja vietas izvēle – lībiešu krasts, ar fantastisku mīļuma, dzidruma, miera un spirgtuma atmosfēru, man nepatīk čūskveidīgie, tomēr tiem dīķiem zalkši piestāvēja ļoti, ļoti.

Jā, vnk bija ļoti skaisti, gan es kādu citu dienu gremdējoties atmiņās uzrakstīšu šo dienu stāstu.🙂

Mani draugi ir lieliski, es varu būt laimīgs cilvēks. Bet tagad mani šupo miedziņš, tāpēc dārgais lasītāj, līdz citai reizei, šoreiz viss ir beidzies vēl nesācies🙂

2 thoughts on “kolka kūl.

  1. p. says:

    man liekas, ka vienu dienu you’ll end up rakstot pasakas🙂
    īstas pasakas mazajiem mīļukiem🙂 vismaz kādu pārīti🙂

Komentēt

