Vēl viena lapiņa, kuru piespraust pie sienas un pēc pāris gadiem pārlasīt.

Dārgie radi un draugi, ja es Jūs kādreiz tā pēķšņi lūdzu uz grande kāzām, ar tauriņiem un garām kleitām, tad iebāziet man padegunē šo bloga ierakstu un sakiet: “eu, rižik, Tu citu dziesmu dziedāji..”!

Es nesaku, ka nevajag precēties, man vnk šķiet, ka ir pilnīgi beztolkā izgrūst sūri grūti nopelnītu naudu, lai varētu vilkt ķekšīšus viesu sarakstā.

Saka, ka izdomātām domām un pateiktiem vārdiem ir spēks, tad nu šoreiz es teikšu tā, es ceru, ka es kādu dienu arī “aprecēšos” jeb nomainīšu uzvārdu vai arī to papildināšu, vai arī vienkārši nomainīšu statusu pret “aizņemta”, taču tas kā es to gribētu darīt zināmu citiem būtu gaužām vienkāršs ielūgums uz brīvdabas kinovakaru ar līdz paņemtiem groziņiem, vislabākais kādā no Latgales mežiem, būtu jāizdomā tikai kā vadiem piešķilt elektrību.

Filma sāktos ar pases atrādīšanu, un tad jau lēna koferu krāmēšana, tehnikas (video un foto) pārbaudīšana, došanās uz lidostu un aidā uz mēnesi prom no letiņzemes, kā saka ilgi gaidīts atvaļinājums.. Dienvidamerika. Un tas viss vnk tiktu iemūžināts lieliskā dokumentālajā filmā, kuru atrādīt saviem mīļajiem. Es apzinos, ka tā būtu vēl lielāka zīmēšanās nekā kāzu rīkošana, bet tas vismaz radītu baudu sev un arī reāls materiāls paliktu nākošajām paaudzēm.

Njā, bet tā, kā saka mana kārtējā ašā ideja, es arī par prezidenti kādreiz gribēju būt 😀

Komentēt

