Midsummer.

200. ieraksts šinī blogā, kurš tapa pēc neatgriezeniskas mana pēcErasmus bloga izdzēšanas.

Dzīvoju un mitinos pilsētā nu jau pusgadu, jāsaka tagad atgriežoties laukos saprotu, cik ļoti man te patīk un cik ļoti man patiktu ar savu mīļo dzīvot tieši savā privātmājā ar dārzu un pirti,mieriņā un putnu dziesmās. Tas ir tik lieliski basām kājām aizbrist uz dārzu pēc salātu ingredientiem un savākt tēju no krūmiņiem. Kaut vai iedzert alu sēžot saulrietā pēc tikko nolijuša lietus. Maza idille. Sasilis pirtī, lēnām ieņammā zemenes un sajūties pa kapeiku tuvāk savām saknēm.

Un es neapgalvoju, ka man patīk tikai atpūta un baudas dabā, bauda ir arī izmesties pelčukā un nopļaut zāli vai apgriezt dzīvžogu un tas nekas,ja īkšķi rotā tulzna.

Dievs dod mums visiem atrast savu laimīgo zemi.

Vienlīdz godīgi man jāatzīst, ka man ļoti patīk lielpilsētu dzīve.

Kaut uz pusēm raujies.

Komentēt

