Cylvāka bārns.

4540f6d3998c78b974f257d511cce260

Šis attēls, vai vismaz šis teksts, jau ir gozējies šajā blogā, var jau būt, ka man tā tikai šķiet, bet katrā ziņā tas man kādu brīdi bija telefona ekrāna rota.

Cilvēks ir šīs pasaules skaistākais, komplekšākais un sarežģītākais radījums, tādēļ arī interesants, tas nav kaķis, kuram ir pāris smagsvara opcijas – būt peļu junkuram, bomzītim vai apčubinātam pilsētniekam, cilvēks var būt tik daudz kas, tik dažādās gradācijās, tik neatkarīgs, tik ļoti pats savu laimi kaļošs.

Manī šodien ir baltās telpas noskaņas, tīrība domās, neskatoties uz to, ka mans ķermenis buksē, ar antibiotiku palīdzību mēģina atsist visus draņķus, kas sakrājušies bezatbildīgas rīcības, emociju un noguruma dēļ. Sevi ir jāmīl, tas ir būtiski, diemžēl tik bieži mēs to atceramies par vēlu, un vēl svarīgāk par visu ir priecāties, un negruzīties, lai gan, ir absurdi teikt, ka dzīve ir lieliska, kaut arī man nav roka, kāja, nav naudas pārtikai, vai jaunām kurpēm, protams, arī tad var sev iestāstīt, ka viss ir galvā.. jā, galvā ir mūsu uztvere, taču pozitīvas domas, nevar mums dot kustības loceklim, kura nav.. tomēr, tās var atvieglot uztveri, un atrast citus risinājumus darbību piepildījumam. Es neesmu pret pozitīvo domāšanu, es esmu par realitātes apzināšānos.

Ir par laimi tik daudzi brīži, kad es nodomāju: “Tu esi lielisks/a”. Un manī arvien biežāk rodas vēlme paslavēt cilvēkus, izteikt komplimentus, jo ziniet, man šķiet, tas darbojas gluži kā kaķa paglaudīšana (pareizā zonā).

3e506db923d9d883c16459840fb86d3c

Šis ir tas, ko es vēlos atcerēties, kad izaugšu liela, citiem vārdiem, kad es būšu uzkāpusi pa regulāra trīsstūra sānu malu līdz virsotnei un došu norādes citiem – tas mani nepadarīs varenāku, tas man uzliks lielāku atbildību, radīt nozīmību citos, radīt viņos piederības un vajadzības sajūtu, saskatīt viņos labo, motivēt un radīt viņos prieku. Utopija? Iespējams, bet es tiešām ticu, ka labs vadītājs ir labs cilvēks – ar ko es saprotu, stratēģisku, stingru domāšanu par ilgstpēju un kvalitāti, neaizmirstot par sirsnību un katra cilvēka, kā elementa, būtisko lomu figūras stabilitātes nodrošināšanā.

Elementāra cieņa pret cilvēku ir būtiska. Un man vienmēr galvā ir teiciens – ja tu pret mani labi, es pret tevi vēl labāk, nu un, protams, arī other way around darbojas vienlīdz spēcīgi.

šīs izrādes fona dziesma ir tik skaista.

Komentēt

