The body.

Augstpapēžu vietā šodien iekāpu kamuflāžas jakā, aptinos oranžajā lakatā, iekāpu oranžās kurpēs un kafijtermokrūzi rokās cilpoju uz vilcienu, lieki piebilst, ka manu omu pašā rīta agrumā sabojāja, kungs visnotaļ atsulojušos gados vadot savu divriteni, šķērsojot ielu un bļaujot, ka esmu stulbene, jo ejot pa nepareizo pusi un traucējot viņa dzīvi, lieki piebilst, ka nekādu pušu tur nebija, vien krustojums un mani mēģinājumi izvairīties no krievu naktstauriņa.

Visstulbākais ir tas, ka tajā brīdī manā kaklā savēlās kamols, un viss ko vēlējos bija papiņņāt.

Vilcienā, kā ierasts lasīju grāmatu “The Body” par cilvēka anatomiju, šim rītam bija nodaļa par grūtniecību: ja līdz šim rītam uzskatīju, ka aborts ir normāla sievietes izvēle, tad kopš šodienas laikam to vairāk uztveru, kā slepkavību.

Aizejot uz darbu kaut kā caur darbiem savu sāvi izsāpēju, jāatzīst šodien šķiet bija varen neprodutīva diena, darbi itkā padarīti, taču atsalums bija tik pamatīgs, ka šķita ārā jau 120. februāris.

089d43d11454102902e1874ae3b4576d

Bet tad, kā caur telepātijas spējām atrakstīja Elīna, aizgājām nomalkot pa franču kapijai un pulvertorņa ēnītē samanījām pašu Trīs pavāru Sirmo, pozitīvi, ko lai saka, patīk man mana darba lokācija.

Vēlreiz pie darba atgriežoties, šodien saņēmu komplimentu, ka TV kastē labi izskatoties, tas esot svarīgi preses sekretāriem, es esot tas retais eksemplārs, kas esot fotogēnisks.

Savukārt, beidzoties darbadienai un sākoties brīvprātīgajam, bezmaksas piespiedu darbam, nolēmu noskatīties šo:

Brīdī, kad sākās uzšķēršanas darbi, protams, apstādināju un pievērsos publikāciju šķirošanai, ar domu, līdz šim man vēl ir jāizaug.

Un vilcienā, kā saka, lai dzīve būtu līdzsvarā, ne no šā, ne no tā konduktors, ar gredzenu pirkstā, sāka ar mani atklāti koķetēt, sakot, ka es skaista un viņš gribot manu telefona numuru un viņa gredzens esot tikai apmāns, lai viņam nekārtos kaklā. Sasmējos nepajokam, patīkami, tomēr dzirdēt, ka kāds tevi uzskata par skaistu, jācer, ka man nesakāps galvā, jo pēdējā laikā visnotaļ bieži dzirdu, ka esmu skaista. 🙂

 

P.S. manā makā ir 4Ls.

Komentēt

