Līdzās būt.

Ir pienācis tas vecums, kad pie manis pa nakti paliek brāļa bērni, nu dēls.

It kā jocīgi, jo tas norāda arī uz manu pieaugšanu, ko apgalvo arī kalendārā tuvojošais 17. aprīlis, kas arī ir forši, jo man patīk palikt vecākai, es tiešām gaidu savus 27, un es pat nezinu kāpēc..

Skatījāmies šovakar bezgalīgo stāstu, un pēkšņi sīcis, sāk runāt par nāvi, kā būs kad nomirsim, saka, ka būsim zem zemes bet būsim debesīs, dieviņš par mums pārūpēsies un varbūt mēs pārdzimsim, biju mazliet viegli uz pauzes, 6 gadi, bet runā jau tādā līmenī, forši, tiesa vēlmes gan mums vienādas gan esm, gan viņš grib superspējas – lidot un būt neredzamam.

Vispār šodiena tāda pozitīvo emociju diena. šodien veikalā nejauši satiku savu krustmāti, kuru nebiju redzējusi gadus 7ņus, biju mēma, bet patīkami pārsteigta, izrādās dzīvojam vienā pilsētā. Sarakstījos ar vairākiem sev mīļiem cilvēkiem, un sajutos silti, jo man viņi ir, un ja man vēl pasaka, ka mani pat redz sapnī, ziniet, tas man nozīmē ļoti daudz. Šodienarī aizpildīju testu un noskaidroju, ka man nozīmīgs ir kvalitatīvi pavadīts laiks un pieskārieni, un kas to būtu domāji, jo man vnm bija šķitis ka neesmu touchy persona, laikam jau meloju pati sev.

Uh, gāju mājup ar tiko iegādātām vīna glāzēm un nodomāju cik patiesībā laimīga es varu būt, mana dzīve ir visnotaļ skaista, es strādāju un jūtos mīlēta, ja vēl tikai visi mani mīļie varētu būt man ikdienā līdzās, es vispār justos izlutināta, bet es ticu, ka būs diena, kad man būs viss.

Lai cik jocīgi nebūtu, man vājprātā svarīgi ir vnk zināt, ka es kko nozīmēju otram cilvēkam, man ir svarīgas citu domas par mani, man nevajag neko citu tikai pasaki, ko domā par mani, un ja “paspodrināsi manu spalvu”, mana sirds būs vaļā. Protams, tik vienkārši tas nav, bet domu sapratāt.

 

Saudzējiet sevi un neprintējiet šo bloga ierakstu, labāk uzvāriet čaju.

Komentēt

