Fill up with happiness.

Ir dienas, kad pasaule šķiet norakstāma. Where is the fucking sunshine, when you need it the most!?

Un ir dienas, kad tu sēdi un smaidi, kad tu aizej ciemos un laiski notriec stundas, pildot akrobātikas uzdevumus ar bērniem, ēdot vafeles un dzerot vīnu, un kas par to, ka pieaugušo dzīvē, man vajag rukāt, rukāt, rukāt, un no manis gaida sazin ko, bet jopcik ir brīvdienas un es esmu cilvēks. Es drīkstu mīlēt arī sevi, ne tikai savu darbu.

Šī nedēļa ir bijusi gandrīz ideāli skaista, vēl pāris mazi krikumiņi un es apčurātos no laimes, lai gan maz trūka, lai biksiņas būtu slapas no prieka un smiekliem. Tā iekšējā laimes tromolo sajūta ir labākais, kas var būt.

Un, jā, draugi, paziņas, cilvēki ir tie, kas mūs silda, protams, jāatcerās, ka ar siltumu ir jādalās, lai viens no diviem attiecīgā brīdī nenosalsts, visu siltumu atdevis.

Es mazliet baidos no nākamās nedēļas, jo laimes sajūta tak nevar būt mūžīga, es baidos būt laimīga, bet es vēlos tāda būt!

 

Komentēt

