Would you?

Pieaugušo dzīve?

Es viņu nesaprotu.

Labums viens gan ir, būt pašam par sevi, dzīvot mierā un klusumā, gatavot pašam, pašam pēc sevis novākt, pašam maksāt rēķinus, būt neatkarīgam un neizjust vajadzību ar kādu rēķināties.

d3f15367ab23b6faba30e696a80e3610Kārtējo reizi esmu sapratusi, ka esmu visnotaļ sarežģīts cilvēks, pilnīgis ibio, kas lidinās pa pasaules juniversiem, un nespēj normāli nokoncentrēties uz lietām, it kā dara, bet tāpat neizdara, visu laiku kaut ko nezin, uzvedas neadekvāti, hihina un smej līdz asarām, smejoties joprojām kratās. Un žagas. Šodien bija žagas. Eh, es visu laiku sūdzējos, ka esmu viena kā stabs.

Uzradās vīrietis pie apvāršņa, teikšu jauneklis, jo tiešām bija maķenīt jaunāks par mani, smiekli un omulīgi ar viņu bija sajūtās, kā saka ja uzvilktu maisu viņam, vispār varētu teikti perfekti, tik viegli sarunāties un galvnais, ka tiešām māk sasmīdināt un uzturēt sarunu, turklāt aizvest jaukā pastaigā, pa visnotaļ banālo, bet skaisto vecrīgas daļu. Un tad nāk frāzes, kā: Tu man ļoti patīc. Ko Tu man gatavotu? Vai Tu būsi mana meitene? Apķēriens un vēlme nobučot.. labi ka cilvēks spēj ar smadzenēm vadīt savas ķermeņa kustības, izvairījos no skūpsta un pateicu, ka nekas nesanāks.. Es vienkārši iedāmos, ka vienā brīdī man viņš būtu jāaicina pie sevis, jāiepazīstina ar draugiem un ģimeni, jāgatavo viņam un jādala sava dzīves telpa.. Laikam esmu egoiste, bet man tiešām šobrīd, šajā mirklī ir vēlme būt pilnīgi neatkarīgai, es nevēlos rēķināties ar vēl kādu un brīvēt papildus laiku, lai aizdotos uz randiņu.

Viss ko es vēlos, ir pagatavot vakariņas, pusdienas, palasīt grāmatu un iet gulēt. Miegs ir tas kuru mīlu. Šobrīd. Un lai tas mainītos, tam kādam ir jābūt manas šūnas spējīgam iekustināt savā virzienā.

Pardon, par atklātumu.

 

 

Komentēt

