Pirmā nakts.

Varētu jau publiski pateikt, ka esmu zaudējusi nevainību, bet nekā.

Šorīt pamodos dzīvoklī viena pati, savās jaunajās mājās. Jokaini, kad esi viens pats ar savu cepto sieru un kafiju, klausies Rīga radio un domā, kā tas nākas, kā dzīve iekārtojas. Pēc 18 minūtēm skriešu uz vilcienu. Vilcieni naktī mani ik pa laikam uzmodināja, bet es nedusmoju, jo uz sienas lieliski spoguļojās aizkaru ornamenti, jā, man vēl vajag naktsaizkarus, zobupastu, sāli, korķviļķi un glāzes.. bet viss lēnām, viss nāk un iet.

Vai sociālie tīkli ir nogalinājuši īstu mīlu un romantiku?

Nē, dažreiz tie palīdz uzturēt, uzturēt sarakstes ar cilvēkiem tālumā, uzmundrina un iedrošina.

Bet vispār es gribētu, lai šodien ir brīva diena un es varētu sakopt savu midziņu, saritināties sedziņā un skatīties seriāliņus, sen man tā nav bijis ziniet, mēnesi kā skrienu vāveres ritenī, bet laikam jau nedrīkst sūdzēties, es vismaz beidzot esmu pati par sevi.

Lai Jums lieliska šī nedēļa!

Komentēt

