Is it love?

Man šķiet, es šodien sapratu, kas ir mīlestība. Es, protams, neesmu droša, jo man šķiet, arī mīlestībai, tāpat kā tējai, var būt dažādas garšas. Man mīļākā joprojām ir jasmīnu zaļā, pat nemāku izskaidrot, lai gan man dažreiz sakārojas arī spēcīga melnā ar pienu un cukuru, vēl dažreiz piparmētru.. Tāpat arī dziesma joprojām man mīļākā un video ir šī, neskatoties uz to, ka man patīk vēl daudzas citas, šī tomēr man patīk labāk, viss līdz pēdējām, un tas, kas nepatīk, tas netraucē..

Tātad, kur es paliku? Kas ir mīlestība? Nē, nu pilnīgi droša es neesmu, jo man iepriekš šķita kā mīlestībai vajag nenormālo kaisli, bet tad es atskārtu, ka tā izplēn, aizmirstas un tas cilvēks, kas uzsita sajūtas vairs nemaz nedzīvo ikdienā manās domās. Mīlestība ir tad, kad ļoti sāp, kad kādam citam sāp, tā ir bez nosacījumiem. Tā ir vēlme kaut kā atvieglot dzīvi otram, un šausmīgi ir tad, ja zini, kas to otru darītu laimīgu, bet tu nespēj to paveikt. Taču arī nieciņi spēj palīdzēt, tie liek pašam atskārst, ko jūti.  Tev neviens neliek iet pabarot trušus, bet tu to izdari, jo zini, ka cilvēkam kuru mīli būs mazāk jāstaigā un tas nozīmē, ka viņam mazāk sāpēs celis. Tu aizskrien atnest gurķus no pieliekamā, lai gan pirms tam jāuzvelk 3 pāri bikšu, bet tu atnes, jo tu zini, cik ļoti viņam kārojas gurķus, bet viņam ir grūti aiziet pašam.

Un tomēr neskatoties uz to visu, ir lieliski, ja ir kaisle. Mīlestība ir tik dažāda.

Komentēt

