Rolling in the London!

Ja tā var teikt, tad šodien ir pēcvakars, vakars mājās, manā gultā, Laura lūdza, lai rakstu blogu angliski, tomēr es neesmu tik droša par savu valodas prasmi, saziņas līmenī ir ļoti ok, but – to express myself properly I still should catch up some juicy, spicy sentences, sayings and get to know how to play with this language in advance level. If you know what I mean! Chin up butter cups, I am slowly reaching that level.(giggle)

Jā, mans sešu dienu ceļojums ir galā, esmu atpakaļ ”gloomy” Latvijā, jo manuprāt, šis vārds galīgi neatbilst Londonai, kaut arī populācija tieši šīs valsts sakarā visbiežāk lieto šo vārdu.

Kā man gajā? Ziniet, kas bija vispatīkamāk, saņemt sms uz zvanus no mīļajiem, brīdī, kad nosēdos, es zinu kuriem tiešām rūpu, uff, un tā ir sasodīti laba sajūta. Šoreiz gan es negribēju nosēsties, jo skats no Rīgas jūras līča bija brīnumains, mākoņi un saules gaisa oranžīgos toņos laužas cauri, upe un kuģi un viss, viss, tas brīdis bija tik skaists, taču es nosēmeņoju un nepacēlu savu pakaļu, lai paņemtu fočiku no somas un pabildētu, jā, bet saka, jau, ka skaistākie brīži ir jāpataupa savā sirsniņā, ziniet, es dažreiz mazliet brīnos, kā sirdī visam pieteik rūmes, es neatteiktos no tikpat ietilpīga skapja.

Jūs jau atminieties, ka pēdējais ieraksts bija visai stresains es biju uzvilkusies kā kaprona diegs, visas biļetes un nokļūšanas no autobusa uz autobusa mani bija uzkasījušas kā disko fričeni, taču, kad iesēdos lidmašīna, starp citu mana vieta bija blakus krutākajam Latvijas plastikas ķirurgam, tomēr es piekāpos un samainījos vietām ar viņa paziņu Indru, kas piedalījās vakariņās TV3, jo – you don’t need to have reason to help people.

Jāpiebilst tā visa rezultātā sēdēju blakus sievietei, par laimi, starp mums atradās viņas mētelis un soma, kas ik pa brīdim runāja latviski un krieviski (es izlikos, ka nesaprotu nevienu no šīm valodām), aptuvenais teksts: “Jūs nelieši, lieciet mani mierā, man sūrst gar acīm, es biju tik skaista, bet tagad… es redzēju visas cīpslas, jūs man izgriezāt acis, es tagad neredzu. Nē, lieciet mani mierā, es nevienam neko neteikšu, es runāju tikai ar savu brāli…” Nu tādā garā divu stundu garumā, taču beigās viņa man palīdzēja atmūķēt mantu kasti, hah, kāpēc man tādi cilvēki sabiedriskajā transportā tiek līdzās only God knows.

Gatwika maigi sakot ir diezgan rosīga lidosta.😀 Tie, kas tur ir bijuši paši zina, kas nav, pamēģiniet, pēc Rīgas lidostas ir mazliet citas sajūtas😀. Bet man patika. Pie liftiem satikos ar vienu pusmūža vīrieti, ar kuru sasmaidījos un parunājos, katrs gājām savu ceļu, jo es paliku pie sava route , bet beigās tik un tā satikāmies autobusa biļešu servisa kasē😀

Un tad es satiku vēl vienu pusmūža vīrieti no Anglijas ziemeļiem, ar kuru iepazinos, viņš pārliecināja mani palūgt šoferim vai varu braukt ar viņa autobusu, kas ir stundu ātrāk (par laimi piekritu, jo ieekonomēju laiku, tajā laikā bija milzīgi sastrēgumi, un braucot ar savu autobusu, būtu nokavējusi autobu Victoria Coach Station), tā nu mēs divas stundas runājām, par dzīvi, par valstu ekonomiskajām situācijām, par Brazīliju, Sao Paulo, par salsu un bačatu, par Latviju un Angliju, jā, jā, es esmu tā pati īgnā, kautrīgā un vnk lame Jolanta😀

Lai arī britu hobijs ir apčurāt Brīvības pieminekli, es viņus mīlu, par humoru, par atvērtību, par laipnību, ah, man vienkārši viņi patīk, ”Hello”, ”sorry”, ”welcome darling” or ”this lovely young lady’‘ man Latvijā negadās dzirdēt bieži (neuztraucieties, es joprojām mīlu Latviju, tomēr tas ir fakts, Latviešiem patīk būt nedaudz Adams family stilā, tikai bez humora).

“Don’t forget to wear sunscreen” bija pēdējais, ko šis vīrietis man pateica autoostā, kur šķirāmies draudzīgi apkampjoties un novēlot laimīgu turpmāko ceļu. Jāsaka, laikapstākļi Londonā bija man visnotaļ labvēlīgi un žēl, ka saulenes atstāju mājās.

Neminēšu visus izpalīdzēšanas gadījumus un cilvēkus (strangers) ar kuriem man panesās sarunas, but they were totally amazing, if I am telling you!Kāds īsti akcents man ir tā arī netika noteikts, jo es visu laiku lecot no amerikāņu uz britu, un brīžiem vnk skanot episki dīvaini😀

Un tad tilta vidū es satiku savu Lauriņu, kas bija manu brīvdienu centrālais objekts, viņa bija lieliska Porto, bet tagad pēc divu gadu neredzēšanās, es zinu, lai arī mēs nerunājam un nesatiekamies dien dienā, viņa ir viens no tiem cilvēkiem, kurus no dienas dienā es paturu savā sirdī.

Londonas metro, ahhh, tagad, pēc Madrides man šķita diezgan easy peasy, un, jā, man patīk metro, ļoti, ļoti, bet diezvai jūs baigi aizrautu mana sajūsmināšanās par metro, lai gan arī sajūsmināšanās par arhitektūru, vintage tirdziņiem, suši, veikaliņiem, cilvēkiem un gaismiņu virtēm Jums arī varētu šķist completely boring. So that’s it!

Mans ceļojums bija lielisks, es satiku milzu daudzu sirdsiltu cilvēku, un kārtējo reizi ļoti daudz iemācījos par sevi, savām sajūtā, uztveri un tamlīdzīgām lietām.

Bija skaisti, neaizmirstami, izmainoši un sirdsilti. Atpakaļ ceļā lidostā pavadīju 10h, paceļam uz lidostu iepazinos ar meiteni no grieķijas, lidostā baudīju trīs pusmūža vīriešu kompānija, kas šmigoja un taisīja traci, taču šķita jauki, hahah, savukārt lidmašīnā es knābāju, bet vilcienā vnk gulēju izlaidusies pa trim soliem un kameru pabāzusi zem galvas..jā. Skatos uz sevi no malas un domāju, kas es īsti esmu? Es jums visu nemaz izstāstīt nevaru, tas būtu par daudz.

Twītoju, ka nebraucu ceļot, lai sapirktos lupatas, taču šos skaistulīšus iegādāju gan :p

Bija silti un mana sirds ir pilna visās iespējamajās nozīmēs.

Tagged ,

2 thoughts on “Rolling in the London!

  1. Krrristiāna says:

    Vienmēr ļoti patīkami dzirdēt/lasīt pozitīvas latviešu atsauksmes par ceļojumiem uz Londonu🙂

Komentēt

