Gājputni lido uz Nīlu.

Ar domām un vēlmēm, izteikumiem ir jābūt ļoti uzmanīgiem.

Tā es kkad nobļāvos, ka gribētu tikai ceļot un neko nedarīt, tad es ļoti kvēli vēlējos atrast darbu, sastapt savu mūža mīlestību..

Un tad es laimēju biļetes ceļojumam no airbaltic, paldies viņiem par to. Es joprojām neticu, kā no tiem tūkstošiem varēja trāpīties tieši mans vārds, ja es pilnīgi nejauši pieteicos tai akcijai un pat biju visu izdzēsusi un aizmirsusi, ka esmu pieteikusies, piespiežot “like” facebookā. Njā, un tagad visa priekšvakarā es sēžu un domāju, kāpēc gan Dievs man nesūtīja cienījamu jaunekli vai darbu, bet iešķieba biļetes, kas liek piepūlēties, lai tās vispār varētu izmantot.

Viss ir nokārtots, tikai jādod bagāža (luggage un nevis baggage), jāapzēžas 17 vietā, starpcitu tas ir mans mīļākais skaitlis un tad trīs stundu laikā jāaizkuļas no lidostas līdz apmešanās vietai Londonā, nebūs viegli, jo es esmu topogrāfene. Pāris stundas normāli iestresoju par to kā es visu izdarīšu, jo es taču esmu viena, sasodīts, bet tad es sapratu, ka ne jau to vien es viena esmu izdarījusi, nu, piemēram, autovadītāja apliecības iegūšana, bija patiesībā daudz kuteklīgāka, mhm. Jā, es nezinu, kāpēc es tās biļetes laimēju, bet es cīnos un eju un daru, lai satiktu savus Erasmus draudziņus Laura, Ieva, Judīte, Marija un izrādās arī Veronika, nu normāla meiteņu ballīte😀

Tikai par vienu gan es pasūdzēšos: 10 paundi, lai nokļūtu no lidostas līdz Londonas centrālākajai daļai, njā, diezgan.

Ziniet, es šausmīgi vājprātā gaidu, kad reiz pienāks tā diena, kad nebūs jāceļo vienai, kad blakus sēdvietā sēdēs mīļa, nevis sveša persona, jā.

Kā mamma teica, beidz gaidīt: ej un dari, uz ko tētis piebalsoja: pieteiksim tevi raidījumam: Precamies!

Hell no! Jūs variet man piemaksāt, bet par savām mīlestībām es visai Latvijai nestāstīšu. Tas arī būtu vienīgais veids kā mani vecāki kko varētu uzzināt par mani tai frontē, bet nē, nē, nē!

Saritinos un turpinu sapņot tālāk!

Tagged

Komentēt

