Putras katls.

Jau divas naktis neesmu gulējusi, nu tā normāli, jo pamostos ik pa stundai, jāatzīst tā rezultātā esmu noskatījusies pāris sezonas pašas radīta seriāla..

Visu laiku pieķeros kādai domai un tad nevaru tikt vaļā, ziniet, kad domas kā parazīti iet pa galvu, un tu gribi gulēt, bet viens ņerga visu laiku sit pa smadzenēm un saka: domā par mani, domā par mani, kā būtu, ja būtu…

Briesmīgākā šīs nedēlās frāze bija, kad mamma smejoties teica: “Es smietos, ja tu apprecētu lauku puisi un tev būtu jāiemācās govi slaukt”, teikšu godīgi, es gan nesmietos par šādu faktu, man nav iebildumu, pret dzīvniekiem, laukiem un darbiem, man pat patīk dārzā strādājot normāli iesvīst, bet, lai man piedod visi foršie lauku puiši, es neesmu gatava lauku cilvēka dzīvei un izolētībai no ļaudīm, nope…. tas viss man atkal iespēra pa pakaļu, lai saņemtos un tiektos uz kko augstāku.

Es nezinu, cik tas ir pareizi vai gluži pretēji naivi, taču es domāju, ka mums katram tiek dotas iespējas dzīvē, mūsu liktens ir jau uzrakstīts, mēs tikai izvēlamies savus ceļus, kā iet pa labirintu (man bērnībā patika tie līniju mudžekļi caur kuriem bija jāizvelkt ceļš līdz mērķim).

Šķiet, ka man šobrīd dzīvē ir tas posms, kad es gaidu, ka man kāds parādīs pareizo ceļu, ka es visu laiku skatos atpakaļ, jo tur taču viss bija tik drošs, tur es biju varena, tagad es atkal esmu mazs neaizsargāts bērns, tik pie velna, tas bērns ir izaudzis, iespējams iemīlējies, tikai paldies Dievam, ka darbojas tas teiciens: “No acīm prom, no sirds ārā!” mhm, man patīk neatzīt mīlestību, jel piedodiet, bet tā ir vieglāk, es tai paļaušos tikai tad, kad visi apstākļi būs labvēlīgi, piemēram, es nedzīvošu vecāku mājās.

Ziniet, kas mani tur pie dzīvības? – draugi! Tas, ka es redzu, ka viņi kāpj, attīstās, smaida, ka par spīti tam, ka ir grūti, viņi cīnās.. es mēģinu turēt līdzi un darīt to pašu, es esmu auns, tāpēc man gribas būt superstāram, būt tam, ko visi apbrīno, tāda ir tā mana daba un kautrības iekša, ko nu lai es daru..

Un vēl man dažreiz gribas sakrāmēt somu un vienkārši aizbraukt, sākt jaunu dzīvi citur, jo tas ir iespējams, turklāt mani atbalsta, bet kkāda daļa manī smeldz un saka, ka es gribu satikt savu tuvāko cilvēku Latvijā, ka es gribu runāt latviski, ka es gribu savu bērnu iemācīt teikt tētis, nevis dady vai papa, nē, nē, tētis! Sasodīts, es mīlu šo zemi, es gribu te dzīvot, tikai dodiet man iespēju augt, lūdzu, es pat piecietīšu ziemu, nopietni. Un man ļoti riebj, ka lauki burtiskā nozīmē izmirst, darba te arī nav, vai teiksim tā ir, tikai alga ir aploksnē vai solījuma līmenī..

Manā galvā ir sviests, tajā ir ļoti daudz ir pagātnes, par laimi es nenožēloju pilnīgi nevienu no līdzšinējām izvēlēm, bet man ir žēl, ka es esmu zaudējusi ļoti daudzus sev tuvus cilvēkus, iespējams tikai uz laiku, bet šausmīgi pietrūkst tie cilvēki, viņu radītās sajūtas, tādā ziņā ir daudz vieglāk tiem, kas savu deguntiņu ārpus tēvzemes nebāž, tad ir mierīgāka elpošana. Jo attālums mēdz sāpēt, nevar vienlaikus būt Brazīlijā, Argentīnā, Portugālē, Spānijā, Vācijā, Horvātijā, Norvēģijā, Somijā, Ungārijā, Anglijā, Zviedrijā, Peru, Krievijā, Latvijā..nevar.

Bet ir jābauda katrs mazais mirklis, vai ne? Es to mācīšos darīt nākošnedēļ, kad es grasos arī mazliet vairāk mācīties cilvēkmīlestības, pašpārliecinātības, es augšu.. Un pēc nākošās nedēļas es atkal solos sākt meklēt darbu, ar līgumu, pilna laika, un tādu kurā nedrīkst strādāt pidžamā un ar speķi matos, jā, savējie sapratīs!

Draugos ir vislielākais spēks, arī jaunu cilvēku iepazīšanā!

Es kkad twītoju, ka man pagāja 22 gadi, lai sevi iemīlētu, bet man šķiet, paies vēl 22 līdz es sapratīšu, kas un kāda es īsti esmu! Tā tam laikam būs būt!

Bet šodien es piemēram atcerējos, kā mēs ar Madaru stopējām uz Inešiem, kā ar vienu šoferītu visu laiku runājām, kā ar otru pilnībā klusējām, un cik forši ir braukt fūrē, jā! Ķeriet mirkļus!

Tagged

Komentēt

