And the winner is!

To, ka sapņi piepildās, varbūt vēlāk nekā vēlētos, es varu apgalvot pilnīgi noteikti, tāpēc es nekad nebeidzu sapņot.

Pēdējā laikā mans kvēlākais sapnis ir stabilitāte, patstāvīgs, bez stresa darbs, savs dzīvoklītis, maziņš, bet mans, un cilvēks ar kuru saritināties kamoliņā, taču augstākie spēki man piespēlēja kko mazliet pretēju, daudz nestabilāku es teiktu – ceļojumu. Kas jāsaka ir lieliski, tomēr es pagaidām vēl nejūtos pacilāta, es analizēju kurp gribu doties, jo domājams, tam ir kkāds iemesls – līdz šim mans lielākais laimests bija 3ls uz tirgus nopirktā momentloterijā, kurus es starpcitu iztērēju, lai tiktu skolas ekskursijā uz Siguldu, tolaik, es bieži atteicos doties ekskursijās, jo secināju, ka tie desmit lati vecākiem ir daudz nepieciešamāki.

Pirmā doma, kas man ienāca prātā, ka es varētu šīs biļetes uzdāvināt kādam, kas tās ir pelnījis daudz vairāk par mani, taču tad es atcerējos, ka es taču arī esmu pelnījusi dzīvē kādu kripatu veiksmes, un te tā ir, lai arī joprojām  tam neticu, un pieļauju, ka var gadīties, ka es to nemaz neizmantošu, tādi brīnumi ar mani mēdz notikt, stulbi, zinu, bet mans domāšanas veids dažreiz ir neizprotams pat man pašai.

Katrā ziņā, kad būšu atgriezusies no ceļojuma gan jau iepostošu kādu aprakstu arī šeitan, bet līdz tam čuss, izliksimies, ka nekas nav bijis, jo es turpinu sapņot un cīnīties par savu stabilitāti, lai arī daudz vieglāk būtu vnk sakrāmēt somu un uz kādu mēnesi vnk nozust.

Uz dzīvi var raudzīties bēdīgi un priecīgi, galvenais ir dzīvot no sirds un nenožēlojot savus lēmumus, mēs paši esam savas laimes kalēji. Dažreiz mums paveicas un dažreiz ne.

Lai Jums priecīga mazā piektdiena!

Tagged

Komentēt

