Mana svētdiena.

Lai arī klīst baumas, ka attēls ir tas kurš nogalina cilvēku lasītprasmi, es tomēr aicinu Jūs iemest aci, grāmatlasīšanas starplaikos, manās pinterest vides sajūtās, bildēs, kas mazliet parāda, kā es Jūtu šodienu, kā es Jūtu dzīvi.

Man bieži, pilnīgi ticams, ka biežāk, kā vidusmēra cilvēkam izsaka komplimetus par matiem. Tas ir patīkami, nenoliegšu, ir forši apzināties, ka man ir skaisti mati, turklāt, tie nav nedz pielīmēti, nedz speciāli taisnoti, nedz krāsoti, es tos vienkārši dažreiz izmazgāju. Vienīgi es dažreiz sajūtos kā tai attēlā, kā cilvēks bez sejas, kā staigājošs matu kušķis, es dažreiz vienkārši vēlos, lai pamana manu personību apart from my hair. Bet es nesūdzos. Man tiešām patīk saņemt komplimentus, tiešām, paldies!

Sakiet cilvēkiem, ko Jūs par viņiem domājiet, arī tad, ja nemīliet, lai cīlvēks dzīvo realitātē nevis ilūzijās, nopietni. Un sakiet, ka cilvēks ir skaists, ka viņam ir skaisti nagu pusmēnestiņi, ka viņam ir skaistas acis, ka viņš tik skaisti kustas smejoties, runājiet, pamaniet, runājiet. Cilvēkam ir būtiski zināt, ka viņu pamana. Jums taču arī patīk, ja Jums izsaka komplimentu, un ja būsiet saņēmuši daudz komplimentus, tad taču būs daudz vieglāk saņemt kritiku, padomājiet par šo!

 

Optimisms ir laba lieta, tomēr es dodu priekšroku reālismam.

Es ceru, ka Jūs šodien jau izlasījāt vismaz pāris lappuses skaista teksta. Un aizmirstiet žurnālus, tie palielam ir draza, ja neskaita labus rakstus un intervijas. Grāmatas ir tās, kas ļauj mums sapņot, kas ļauj mums iztēloties, kas aizved mūs citur arī tad, ja mums nav naudas biļetei.

Man laiku pa laikam uznāk vēlme sevi nomušīt, par to, ka man nav izdevies sasniegt  kādu savu mērķi, bet tad es sev atgādinu, ka dažreiz nav mūsu spēkos mainīt lietu kārtību, un varbūt šī izgāšanās ir ceļš pie kaut kā labāka.

Ja savas izvēles netiek nožēlotas, tad viss ir kārtībā, un es nenožēloju, ka es tik daudz ko esmu mēģinājusi.

 
Un vēl es dažreiz nesaprotu 23 ir daudz vai maz? Citiem jau ir ģimenes un bērni, vai vismaz mīļotie cilvēki vai karjera, es šobrīd vēl mēģinu visu, es garšoju dzīvi un sapņoju. Tas ir slikti?

Šis ir mazliet tas par ko es sapņoju, nu nejau tik vieglprātīgi, bet es vēlos būt laimīga. Un es vēlos vienmēr atrast laiku labai grāmatai, un kādam kurš mīl, bet es zinu, ka man vienmēr dzīvē galvenais būs uzgleznot skaistāko gleznu.

Nav jau tā, ka man vienkārši vajag kādu kurš noskūpsta manu seju 😀 Man vajag kādu, kurš par mani cīnās, kādu ar kuru saritināties kamoliņā, kādu kurš ir ieturēts, bet piemet visam uguni, if you know what I mean!?

Vajag kādu ar kuru lasīt avīzes un dzert kafiju.

 

Kādu, kuram arī draugi ir zelts. Kādu ar kuru kopā saaicināt draugus un baudīt dzīvi, tos mazos, skaistos brīžus. Tad taču nav par daudz prasīts?

Bet visvarīgākais ir neaizmirst, ka mēs visi kādreiz bijām svešinieki. Vai Jūs atcerieties kā iepazināties ar savu draugu? Jo Jūs taču neesat pazīstami kopš pirmā elpas vilciena, svešiniekiem vnm ir potenciāls tapt par savējiem..

 

Tā mazliet ne pa ķeķsi, taču, ja es būtu vīrietis, tad šāds. Un varbūt es esmu mainījusi savas domas un man patīk rudmataini cilvēki.

Un vēl, ja nu es kādu dienu būšu boss, tad šo es likšu aiz auss, tas ir visvarīgākais, būt novērtētam, neaizmirsīsim to arī savā ikdienā labi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagged

2 thoughts on “Mana svētdiena.

  1. Anonīms saka:

    “Bet visvarīgākais ir neaizmirst, ka mēs visi kādreiz bijām svešinieki. Vai Jūs atcerieties kā iepazināties ar savu draugu? Jo Jūs taču neesat pazīstami kopš pirmā elpas vilciena, svešiniekiem vnm ir potenciāls tapt par savējiem..”

    nu ja ne elpas, tad dzelzceļa gan (giggle)
    paar vilcieniem es te 😀

  2. praatnieks saka:

    “Bet visvarīgākais ir neaizmirst, ka mēs visi kādreiz bijām svešinieki. Vai Jūs atcerieties kā iepazināties ar savu draugu? Jo Jūs taču neesat pazīstami kopš pirmā elpas vilciena, svešiniekiem vnm ir potenciāls tapt par savējiem..”

    nu ja ne elpas, tad dzelzceļa, visnotaļ noteikti :]
    es par vilcieniem te, ja? :]

Komentēt

