Dzīves svinēšana.

Cilvēki mainās, tam tā ir jābūt. Šoreiz es tikai par sevi. Skatījos uz mazo Jolantiņu šodien, un domāju, perfekti – es pirms 6-7 gadiem, nopietni, un es smaidīju, par to cik tas skuķēns ir foršs un cik skaista dzīve viņu vēl gaida, nu vismaz es gribu domāt, ka es taču esmu forša izaugusi, ne jau perfekta, līdz tam man vēl tālu, lai, piemēram, es prastu aizpildīt tukšuma pauzes, jo tādas rodas brīžos, kad cilvēku vēl nepazīsti, bet par laikaapstākļiem kaut kā stulbi šķiet runāt, jā.

Es šodienu baudīju. Es sapratu, kādu es gribu savu nākotnes vidi. Draugi ir mans zelts, I mean pareizie. Jā, kad man būs savs miteklis, es aicināšu pie sevis, tējot un smiet, tas ir tik skaisti. Un vēl es iedomājos, brīdī, kad man būs kāds svarīgs, svinams brīdis dzīvē, man būs ko paaicināt ciemos un zināt, tie ir īstie, tie ir foršie. Nopietni, es nezinu cik no Jums, manas dzīves burvīgajiem, šo tiešām lasa, bet es pat vārdos nespēju izteikt cik daudz man nozīmie tie patiesie smiekli, ko jūs kopā ar mani smejiet, nopietni. Ir forši, ja apkārt ir forši cilvēki, un piedodiet, ja es esmu mājās sēdētāja, vienkārši pacietieties pāris gadus un būs forši māju saieti, es vienkārši pati sev to apsolu.

Galvenais esiet smejoši!

Tagged

Komentēt

