Happy Birthday.

Mani mīļākie svētki vienmēr ir bijušas tieši dzimšanas dienas, un ne jau tāpēc, ka tad visi nes dāvanas, nē, tā ir sevis iemīlešanas diena. Es kādreiz teicu, ka es būšu patiesi laimīga tikai ap 26 gadu vecumu, un man tā tiešām šķiet. Man vispār patīk palikt vecākai, tas ir skaisti, ar katru gadu es sevi iemīlu ar vienvairāk.

Bērnībā, man riebās mans ķermenis, kad kkādā 8tajā klasē meitenēm sāka augt pupi un dibeni, es joprojām biju draugos ar Edi un Ediju, nu tobiš es vairāk izskatījos pēc zēna, nekā meitenes, man riebās arī mani mati, jo man šķita, ka visi mani ienīst. Es biju tik nepašpārliecināta un raudulīga. Man šķita, ka man nekad nebūs puisis, jo es šausmīgi no viņiem kautrējos.

Tagad ar katru gadu, es sevi iemīlu arvien vairāk, es redzu kā es ar katru gadu augu, kā ir izmainījies mans ķermenis, jā, es tagad varu teikt: “Es love my body”, arī pēc neveiksmīga eksperimenta ar matiem, es saprotu, ka brūnais nav priekš manis, es esmu rudmate, heh. No vīriešiem es joprojām kautrējos, bet gluži teikt, ka nezinu, kas viņi tādi ir, arī nevarētu (giggle).

Jā, dzimšanas dienas ir mani mīļākie svētki, jo tie ir mani svētki.

Komentēt

