Katram savs.

Cilvēki visos laikos ir uztraukušies par lieko svaru, agrāk arī par kārnumu un kā Madara stāstīja, tad pat likuši jaunavas kambaros nodzirdīt ar pienu, lai izejot pie vīra, kārumniekam ir kur ieķerties.

Katram savs. Man pārmet, ka es esot pavisam izkāmējusi, jā, man vairs nav vaidziņi un mazā riteņa riepiņa ap vidukli, taču ,mans svars gada laikā ir smazinājies tikai par 1kg. Es ļoti labprāt nodarbotos ar peldēšanu un jogu, lai nostiprinātu sevī muskuļu masu. Vispār, jāsaka ir jocīga sajūta skatoties apkārt, ka daudzi pazīstamie cilvēki tiešām pieņemas svarā, negribu būt ļauna, taču ir laikam atšķirība vai pavadīt vasaru ofisā cilājot papīrus, vai trīs mēnešus intensīvi strādājot lauka darbus, atgādināšu tur darbu nevar pamest tikai tāpēc, ka palika grūti un nekādi powernap tur arī nedarbojas, iesāki, tās 4t graudu ar spainīti pārbērt, nu tad arī pabeidz. Bet principā joprojām uzskatu, ka lielāko daļu no mūsu izskata veido gēni un tikai mazu daļu workout programmas.

Cilvēkam nekad nav labi, pie tāda secinājuma šodien nonāku vairākkārt..

 

3 thoughts on “Katram savs.

  1. Miķis Edžulsons saka:

    Izskatu veido gēni. Nu, ģīmja vaibstus, acu krāsu, dabisku kalsnumu/resnumu, vaidziņus un nevaidziņus. Protams, true.

    Bet īsti nav true par to, ka workout programmas – vien mazu daļu. Es gadu gaitā esmu redzējis cilvēkus tik ļoti izmaināmies (un tas tomēr arī atstāj pēdas sejā un vispār cilvēka kopējā tēlā), ka i nepateiksi, ka pirms gada tas cilvēks pa ielu vēlās kā virtulis pūdercukura bļodā. 🙂

    Nu, ir reti gadījumi, ka ar workout programmām neko nevar izmainīt savā izskatā un kopējā tēlā, bet tad jau tā ir nopietna medicīniska/vielmaiņas kaite.

    Un vispār gēni ir stulbi, jo man dēļ viņiem ap 35 būs pliks pauris. Nu, ja paskatās uz senci un vecfāteri, izredzes nav spīdošas. 😀

  2. gingerjol saka:

    Šķiet, ka man tev jāpiekrīt par tiem treniņiem, vnk es uzskatu, ja cilvēks patrenējas pāris reizes nedēļā paskrienot, tas principā neko baigi nedod, vajag tiešām kapitālu treniņprogrammu un slodzi, lai ķermeni pārveidotu, vismaz es to tā spriežu pēc sevis.. muskuļi ir baigais darbs..

  3. Miķis Edžulsons saka:

    Skriešana jau pārsvarā ir kardio slodze un trenē izturību.

    Baigi labi strādā kardio un spēka slodzes apvienošana. Teiksim – noskrien mērenā tempā 400 metrus, zemē uztaisi 30 presītes, uzreiz hops! augšā – 400 metrus noskrien – 30 pietupieni – atkal skrējiens – tad zosu gājiens 30 metrus.Turklāt droši var radoši izpausties vingrinājumu izvēlē, nemaz nevajag nekādu pro programmu. Un tādā garā bez pauzēm. Efekts uzreiz ir pavisam cits.

Komentēt

