fabula,mazliet.

es laikam esmu suns.

ja man saimnieks vienreiz iesit ar mietu pa muguru, pat, ja tikai, lai pārmācītu, nevis naida dēļ.

es viņā viļos.

vairs nav bail likt vilties viņam manī.

bet, ja saimnieks mani mīl, pat ja nenes man gardākos kauliņos, visiem nestāsta par manām tīrasinīm vēnās, nebučo citu acīm redzot.

es vnk jūtu, ka mani mīl, novērtē, uztic man daļu sevis, savu brīvību un drošību.

tad es riešu un kodīšu tam, kurš kaut ar vārdu, kaut ar slinktu elpu ķengās manējo.

arī viņam neredzot.

viņš vnk jutīs.

draugs.

Komentēt

