Domu spēks.

Ja pastāv domu spēks, tad es joprojām nesaprotu, kāpēc:

  1. es joprojām esmu Latvijā?
  2. man nav darba, kas mani aizrauj un par kuru man maksā?
  3. princis baltā zirgā vēl neklauvē pie manas sirds?

Šie laikapstākļi mani nobeigs, es domāju, ka staigāju nikna apkārt, jo man nav 2. un 3. punkts, taču es vnk salstu nost jau nedēļu vazāties džemperī un vilnas zeķēs un miegā trīcēt, pieļauju tas nav jauki. Mana mīļākā vieta šobrīd ir pirts, kur es spēju uzsilt uz pāris stundām un justies kā cilvēks. Sasodīts, es gribu Madridi, es gribu atkal plika pasprukt zem palaga un viss, es gribu ikrīta dušu un kafiju, es gribu ofisu, es gribu kādu kas nemanot uzlūdz dejot..

Es čīkstu, jā. Vnk ja jums vajag kādu ko izsūtīt komandējumā uz dienvidiem es esmu te, man patīk plus30, un es nemedzu ilgoties pēc lietus, man patīk siltums, ļoti, ļoti..

Un tā nav ģimenes pamešana, mūsdienās nav baigāatšķirība vai es dzīvotu Valmierā vai Madridē, ja es pelnu, es tāpat varu braukt ciemos un telefonsakari un internets tāpat ir līdzās.

 

2 thoughts on “Domu spēks.

  1. padoms says:

    hmm…ja patīk madride, pamēģini atrast kādas nevalstiskas organizācijas, kas veido internationl project kuros tu varētu piesaistīties kā brīvprātīgais un/vai dalībnieks. paskaties kaut ko spānijas vēstniecības Latvijā mājas lapā, varbūt viņiem ir kādi projekti, kuros tu varētu iesaistīties.
    Lai veicas!

Komentēt

