Mati.

Man ļoti, ļoti patīk griezt sev matus! Tas mani nomierina, noņem dusmas, kad manī viss vārās. Vispār šodien mana friziere mammai bija teikusi, ka manus matus nedrīkstot krāsot, varot sanākt raibi, jo viņiem tāda struktūra. Īsos griezt nevarot, pirmkārt, ļoti skaisti, otrkārt, biezi, īsu griezumu būšot ļoti grūti padarīt baudāmu.

Tad nu sanāk nekas cits neatliek, kā arī turpmākos dzīves gadus būt garmatainai rudmatei, bet nu kamēr man ir šķēres pa rokai, tikmēr es neiebilstu.

Es dažreiz nesaprotu kāpēc vispār šeit kaut ko rakstu un piemēsloju jūsu apziņu, tas taču nevienam nenes labumu, kad es saku, ka man šķiet mana dzīve ir kaut kur iesprūdusi, man ir 23 gadi, bet man nav ne savu māju, ne darba, ne drauga, ne paldies Dievam bērnu. Es esmu pilnīgi brīva, bet gribētos jau kādu sev blakus, kuram aukstās zupus ingredientus sagriezt perfektā lielumā vai mazumā, bet tad es šodien uzgāju arī tādu labu atziņu, ka mīlestību vajag vēlēties nevis tad, kad ir vientuļi, kā man ir šobrīd, bet tad, kad jūtas tai gatavs. Tā jau ir, tikai, kā lai zin’, kad es būšu gatava..

Un atgriežoties pie matiem, vēl viena atziņa:

Man jau gribētos teikt, ka es esmu atšķirīga, taču man riebj cik ļoti man ir bail dzīvē neko nesasniegt. Šobrīd manī ir dusmas uz sevi, ka es nespēju uzturēt pati sevi, man dažbrīd jau gribas sakrāmēt somas un doties pasaulē laimi meklēt, bet vai tā tur būs?

Man vajag vēl nedaudz drosmes, vēl kādu spēcīgu cilvēku blakus, lai es apsēstos un uzliktu savas idejas uz papīra, bet tam man vajag nodrošinātu dzīvi, es zinu, kā ir, kad nauda nepietiek pat maizei, es gribu dzīvot, lai nauda nav jāskaita.

Uspehi v trude!

Tagged

Komentēt

