seven little things!

The rules of accepting this award are:
1.Thank and link back to the person that awarded you
2.Write 7 random things about yourself
3.Spread the love to 15 more bloggers

Jepīt, grāpī!

Nebūtu man Ieva atskypelējusi un pateikusi, ka tējtasīstes blogā esmu nominēta, diezvai savā chillout moodā vispār būtu pamanījusi. Paldies! Paldies! Kā izrādās mani lasa, lai arī neko nerakstu. Mēģināšu nu pildīt savu pienākumu, kā nominācijas saņēmējs!

1. Es esmu šausmīgi neizlēmīga – I don’t know, you choose, please, I really don’t know… Paspēšu izbraukt krustojumu, tomēr mani izšķaidīs, bučot vai nebučot, patīku vai nepatīku, teikt vai neteikt, gribu tēju vai negribu… Nu tā es čakarēju pati sevi, jā, bet es lēnām atradinos, tāpat kā no citiem sliktiem ieradumiem.

2. Man ļoti garšo alus, tautā runā, ka tas ir veselīgs un iespējams tieši alus dēļ man tāda matu krāsa un acu krāsa un tāds matu un nagu augšanas ātrums.. zinātni vienmēr var apstrīdēt un pētīt pa jaunam..

3. Manā sirdī ir iekritusi Madride, es daudz labprātāk uz dzīvi pārceltos turp un nevis uz Rīgu.

4. Mēdzu pamosties nakts vidū, atmūķēt ledusskapi un apēst ko gardu, tā sakot, miega našķis un tad atpakaļ čuč. Dažreiz no rīta, gan savas nakts gaitas neatceros un no rīta sūkstos uz to kurš apēdis pusi lielās Fazer šokolādes, tirliņš tāds!

5. Man patīk locīties un staipīties, atliekties līdz zemei un liekties vertikālā stāvoklī atpakaļ, šķiet joprojām varu kājas aizķeksēt uz pleciem un stāvēt uz rokām. Jokaini zinu, man regulāri un skaļi krakšķ arī potītes, klusumā tas izklausās baisi, jā!

6. 5cu gadu laikā man nav sanācis atrast vīru, kurš būtu mans šoferis, tad nu esmu nolēmusi beidzot iegūt autovadītāja apliecību.

7. Bērnībā pratu teicamā skaļumā atraugāties un pat atraugājoties izrunāt savu vārdu, vislabāk gan tas sanāca klasesbiedram Arnim, jo meitenēm jau tas bija nepieklājīgi (giggle)

Viss, jau tā pārāk daudz par sevi esmu atklājusi!😉

Stafetes kociņu nododu:

Ievai; Signijai

man laikam īsti vairāk nav kam nodot, sorry, tie kas izlasa šo ziņu šeit vnk tiek nominēti iepostot šāda veida ierakstu arī savā blogā!

Tagged

One thought on “seven little things!

  1. Sofija Darka says:

    Ai, kā es saprotu to neizlemību. Īpaši ja runa ir par krustojumu šķērsošanu. Kad liku tiesības, tas bija viens no briesmīgākajiem klupšanas akmeņiem – paspēšu izbraukt vai nepaspēšu, vai varbūt vidū vēl noslāpšu😀

Komentēt

