lekcija.

Es zinu, ka otrā sētas pusē ir vēl viens, kas līdzīgi sajūt un domā

Kas to būtu domājis, ka pienāks laiks, kad es būšu gatava maksāt par lekcijām, par to, lai apmeklētu, lai dotos turp labu prātu un klausītos un sajustu informācijas plūsmu sevī..

Šodien, neskatoties uz to, ka bija agrs pavasara rīts un 6diena, atvēru acis, lai dotos uz lekciju par enerģētiku un nejau šādu tādu kas rada elektrību, bet mūsu pašu cilvēkradību veidotu enerģētiku un laukiem..

Nodarbību vadīja Andžejs Reiters, savas jomas profesionālis, interesants cilvēks, kurš gandrīz nemaz neskatās acīs, bet varbūt tas ir labi.. Man negribas to teikt, bet pa lielam jau es zināju to visu, ko viņš teica, priekš manis eta elementarna vatson! Taču, es sajutos it kā runātu es, bija silti klausīties, es jutos mierīgi, jo sapratu, ka kkādai mazai daļiņai no dzīves skolas es jau esmu gājusi cauri, tiesa es visu laiku domāju, nu bet kāpēc tikai tagad pēc tik ilga laika neziņas, man viss ir sastājies pa plauktiņiem…es apjautu arī tās dzīves skarbās puses, bet pats galvenais, katram cilvēkam ir jābūt laimīgam un brīvam, tikai tad tas mūsu biopulkstenīts spēs tikšķēt..

Psiholoģiskie treniņi gan man šķita mazliet, khm banāli, turklāt es negrasos ieiet meditācijā vienlaicīgi ar duci svešu cilvēku..

Taču, jā, cilvēk, mēs neesam nauda, mēs esam augi, kam vajag gaismu, ūdeni un mīlestību, lai augtu, nevis smuku puķupodu!

Patīk man par šādām lietām domāt, lasīt un klausīties, interesanti ir saprast cik daudz ir mūsu katra spēkos un ne jau sliktie pasniedzēji, darba devēji vai kolēģi ir vainīgi, pašos tas suns jāmeklē, pašos!

 

Tagged ,

Komentēt

