Sludinājums.

Meklēju vīrieti.

Pazīmes:

  • prot salabot manu datortehniku un telefontehniku un vispār tehniku, taču mācēs atļaut arī man kko labot, pat, ja neticēs, ka es to spēju, jo dažreiz jau izskatos dumāka nekā esmu
  • ātri iegaumē sīkumus, piemēram, ka man tējai cukuru nevajag
  • turpina man stāstīt jokus un vilkt mani uz zoba pat tad, kad es vnk nezinu ko teikt
  • māk mani pārsteigt (lambordžini un rožu klēpi man nevajag) pietiks ar pieneņu vainadziņu jūras krastā, vai lambrusko pudeli uz dzelzīša, galvenais, lai atļauj saritināties azotē un sasilda
  • pats uzplijās ar bučiņām un apskāvieniem, jo man dziļi riebjas kārties kaklā un skriet pakaļ, es labāk izvēlos atšūt, ja ir par daudz, tāpēc, lūdzu, mēra sajūtu arī ievērot
  • kuram netirpst roka, jo man patīk gulēt līkumiņā
  • kurš māk šat tad pārsteigt ar kulināriem šedevriem – jo manā izpratnē mīlestība, tomēr iet caur vēderu, vismaz laba oma pilnīgi noteikti
  • patīk ceļot, bet, lūdzu, 5 zvaigžņu viesnīcas atstāsim vecumdienām, kad kalni teiks, ka esam pa vecu
  • nav nekas iebilstams pret frīkiem, pret alus pudeļu korķiem ausīs un zaļām zeķubiksēm un košiem nagiem
  • klusums nerada diskomfortu
  • patīk domāt uz izsapņot nākotni
  • apzinās naudas vērtību ( jo, jā man ir svarīga nauda un karjera, lai varētu dzīvot pilnvērtīgi)
  • mērķtiecība
  • uzticība
  • miers un nemiers
  • tic dvēseļu radiniekiem
  • stulbums un gudrība vienlaicīgi
  • tic, ka spēs man kko iemācīt

Kāpēc ir radies šāds sludinājums? Daudzi netic, ka joprojām esmu viena, ir cilvēki, kas uzskata, ka meloju viņiem acīs skatoties un, ka ārzemēs jau skraida mani mazie šokolādes bērniņi, es tikai slēpju savu vīru.  Pārāk laimīga es izskatoties…jūs spējat iedomāties kāda es būtu, ja es būtu iemīlējusies?

Ja godīgi, es neticu, ka kādu var sameklēt un tāpēc parasti atbildi īsi:

“Kā nav drauga? Ir! Es tikai viņu vēl neesmu satikusi”

Redziet es laikam sāku apjaust, ka no šī brīža skatoties, normālus sulīgus laulības gadus es vairs tikai 30 varētu izspiest, jo tad jau sāktu iejaukties fiziskais vājums un daudzi prieciņi visticamākais izpaliktu.. un 30 gadi, tas nav nekas!

 

P.s. šo visu neņemiet pārāk nopietni..😀 es vnk gribu redzēt cik daudz no tā saraksta kādu dienu tiešām piepildīsies.

Tagged

Komentēt

