personal view.

Es vnm visiem esmu teikusi: ”mazāk runā- vairāk dari!”. Šodien pati atrāvos pa oliņām. Tā jau ir, nebiju pamanījusi, citi bija teikuši, taču pati nemanīju, cik ļoti visu, kas notiek manā galvā izlieku nevajadzīgā tekstā, kas reāli štromē citu smadzenes. Viss, Jolanta, šis ir laiks, lai atgrieztos pie savas filozofijas: “darbs dara darītāju”.

Vispār jau pēdējā laikā es sāku samanīt lietas un sevi citādāk, tas ir sašūpojis dažus ķieģeļus, bet es zinu, ka ja pamati ir spēcīgi, nekādi vēji māju neaiznesīs.

Savukārt lietas dažreiz pašas nostājas īstajā vietā, vajag tikai doties uz mērķi.

Ko jaunu es gribu darīt? Jeb kas ir manu tuvāko nedēļu plānā?

Manas krosenes lēni murrā uz apavu plauktiņa, manas garšas kārpiņas alkst sabiedriskas kafijas un dūžele grib teāteri, kultūras aktivitātes jup, pa vidu sevis izglītošanai un svētku svinēšanai.

Galvenais, gribu sakopt vidi sev apkārt, bet jāskrien uz autobusu, cerams izdarīšu, kad atgriezīšos.

Ak, mani sīpolloki, tie kas uz palodzes, neskumstiet un neslāpstiet pēc manis.

Bet Jums mīlīši, lai Jums jauka nedēļas nogale, sapurinieties un smeliet prieku  niekos, bet saujām, saujām vien. Piedomāju par daudziem, no Jums tikai dažreiz nesanāk laiks to apliecināt personīgi.😉

 

Tagged

Komentēt

