Don’t ask me anything, deal?

Sometimes I just don’t get how people choose to live the life..

Ir daži cilvēki, kuros esmu pamatīgi vīlusies pēdējā pusgada laikā, bet man tas tā viļņveidīgi notiek jau kopš dzimšanas.. cilvēkam nav jābūt perfektam, lai es viņu cienītu, ne tuvu, var gadīties, ka kāds kurš nodara man vislielākās sāpes pasakot, ko par mani domā, man tik un tā būs īpaši nozīmīgs un apbrīnas vērts..

Man patīk cilvēki, kas mainās, kas maina sevi, lai radītu labāku dzīvi ap sevi un tādi, kas atzīst savas kļūdas, arī tādi kas maina mani, uz labo.. bet vispār man patīk priecāties par cilvēkiem un man ir vēlme teikt, ka man tas beidzot ir izdevies, es eju pa ielu un smaidu, netipiski man ļoti daudz smaidu, es vienkārši jūtos laimīga, iespējams, bet tikai iespējams, es esmu kkur zemapziņā iemīlējusies, ir tā sajūta, ja būtu mazs grūdiens, tad būtu tauriņu uzbrukums..

Esmu sākusi darīt viskko jaunu, dažreiz ir nepārvarama vēlme izkliegt pasaulei, cik ļoti priecājos par savu dzīvi, bet tas ieslēdzas, klusais Jolantas sindroms “a ja nu noskaudīs”, tāpēc es joprojām turpinu runāt par rezultātiem, šobrīd esmu tikai ceļā uz tiem, tāpēc nav ko runāt.

Bet vispār nopirku grāmatu “Winter in Madrid” (vienīgais gadalaiks, kuru tur neesmu piedzīvojusi), ar nepacietību gaidu, kad to izlasīšu, taču, man vēl ir daudzas citas grāmatas ceļā, šobrīd Paulo Koeljo “Alefs un droša braukšana”.

Ir divas lietas, uz kurām vnk nemāku ekonomēt naudu:

Grāmatas un ēdiens!

Zinu šis ieraksts bija pilnīgs bezsakars, bet varbūt tā arī vajadzēja. Sevodnja mi nemožem govarits spokojna, secodnja vse čužije.

Tagged

One thought on “Don’t ask me anything, deal?

  1. liveliva saka:

    cik ļoti saprotu to tavu domu!

Komentēt

