Jau-tā-Jums.

Un ko Tu dari, kad pa galvu maisās ļoti daudz domas un nespēj koncentrēties vienam darbam, piemēram, BD? (es zinu, ka teikumu nav skaisti sākt ar Un, tomēr man tā labpatīkās..)

Redz, es šādos brīžos:

  • skatos raidījumus krievu valodā, par šo jau mani drīkst nošaut, es taču esmu latviete, vēl konkrētāk nāku no izmirstošā un glābjamā apgabala – Latgale..
  • lupinu nost nagu laku, šobrīd izskatos visnotaļ noskrandusi
  • vēl man ļoti patīk izpausties ar tinti pa ādu, tāpēc šobrīd manas rokas rotā uzraksti: “Made in Latvia” (īstais tatūzis sauktos Made in Latgola) un “Love me, feed me, never leave me”

 

Tagged

2 thoughts on “Jau-tā-Jums.

  1. Lasītāja says:

    Kad man jāraksta atskaites, es mazgāju grīdu. Smagākos gadījumos arī logus.

  2. ilva says:

    klausos instrumentālo mūziku

Komentēt

