Bez cenzūras.

Sešus gadus principā nebiju bijusi uz normālu ārstu apskati. Man principā riebjas baltie ķitelīši un “dod man tevi pačamdīt” feisi, lūdzu manus draugus šo neņemt personīgi, jo es pazīstu arī ļoti daudz lielisku cilvēku esošo vai topošo mediķu, es viņus cienu un mīlu, bet pie viņiem ārstēties neeju, tas ir fakts!

Jautāju ieteikumu, kā samazināt pretsāpju zāļu lietošanas daudzumu, kas kā pati ārste saka manā gadījumā ir ļoti liels, viņa iesaka lietot zāles pirms sāpju rašanās brīža, cip laicīgi sagatavojot organismu un nomierinot, manuprāt, absurds, pirmkārt, man nav gaišreģes spēju, otrkārt, tas nesamazina zāļu daudzumu..

Un tad man sāk uzbrukt ar nievājošām frāzēm – vispār jau ēst arī vajag, jums jau tas organisms pavisam novārdzināts!

Paldies Dievam, un par laimi ārstei, ka man ir lieliskas pašsavaldīšanās spējas un spēju pat velnam acīs smaidīt, jo ja es pateiktu tajā brīdī visu ko domāju, diezvai mani vēl kādreiz pieņemtu uz apskati..

Nē, bet tiešām pēc ārsta uzskata, ja Tev nav iekšējo tauku, vispār tauku, tad tu esi neveselīga skaludirsa, kas to vien dara kā pārtiek no svaiga gaisa. Pieļauju, ka pirms šādu secinājumu izdarīšanas būtu jāiepazīstas ar cilvēka ģenētisko fondu, ēšanas paradumiem, filozofiju un uzskatiem, jo šobrīd sanāk, ka slavas dziesmas tiek dziedātas Mc Donalds, Colas, Roltonu un citu draņķu mādziņās stūmējiem, kas veselīgi apvēlušies un kuru olnīcas peld dzeltenā tauku baseiniņā, jo viņiem redz rociņas mīnus 10 grādu salā siltas un vaidziņi sārti!

Tas, ka es principā katru dienu dzeru dažādas zāļu tējas, ēdu galvenokārt pašu audzētu, tīru pārtiku, pašgatavotu ēdienu, kurā zinu, ko salieku, cukuru nelietoju, esmu samazinājusi sāls patēriņu līdz minimumam, nēēdu gandrīz neko kas tiek vārīts eļļā vai taukos, ļoti retu reizi uzprasos uz draņķiem, dzeru olīveļļu, ēdu avokado, riekstus, dzērvenes, medu, citronu, dažādus citus dabas produktus imunitātes stiprināšanai, pēc iespējas bieži izsvīstu pirtī, tas, protams, ir pie dirsas, jo man nav “oderītes”!

Tas, ka mans spēks ir sarucis līdz minimumam es domāju nav brīnums, ja ņem vērā, ka pirms 4triem mēnešiem es palūkojos citā pasaulē, man fiziski, viss ir jāatgūst no jauna..un es atgūšu!

Lai piedod man mediķi, es tomēr ar vien vairāk saprotu, ka par mediķi varētu būt jebkurš no mums, galvenais, lai sirdssilts cilvēks, tad arī es pie viņa ietu un viņā ieklausītos. Varbūt ieklausītos.

Tagged ,

Komentēt

