Almost done!

Man vnm ir paticis ņemties ar adatām, audumiem, diegiem, paticis viskkas frīkains, tas nekas, ka uz ielas es to nenesu, tomēr manī tas ir..nekas sevišķs un lielākajam vairākumam škitīs – nekas skaists, man pašai ar’ par skaistumu to dēvēt negribas, tas ir vnk iekonservēts process, kurš man sagādāja prieku..that’s it!

Gan jau ne reizi vien jau esat redzējuši kā sievietes lietderīgi izmanto vīriešu kreklus un rada kleitas (mūsu pašu latvju dizainere) un kā uzsien kleitas un topus, arī svārkus no krekliem (aziātu skaistules). Te ir mana variācija, nothing special you may say!

Savukārt šā sprādziena rezultātu redzēsiet vien tad, kad būsiet jau piemirsuši par šo bildi! Laba daudz nevajag!

Tagged , ,

Komentēt

