Don’t hesitate!

Zini, man patiktu šādi 7dienas sprediķi, kas liek tev domāt par sevi, par savām dzīves izvēlēm, kas pasmej par to, ko nevajadzētu..

Man patīk 7dienas, kas liek domāt..

Draugs? Es viņu atradu pavasarī, tulpes ziedā.

Šis draugs ir lielisks draugs, cilvēks, draugs, kas liek padomāt, draugs no kura var mācīties, draugs, kas palīdz kļūt labākam un tas ir no svara. Vai ir jēga pīties ar cilvēkiem, kas tev neko neiemāca, kas liek tev justies vēl sliktāk, kas vnm dara visu paredzami – es jau zināju, ka tu tā teiksi, bet šo lūdzu nejaukt ar telepātiju, tā gan ir viena skaista padarīšana. Es jau zināju, ka mums vajag līdzās cilvēkus no kuriem var kaut ko mācīties, cilvēkus ar kuriem ir silti, kas nepiekrīt visam ko saka, vajag tādus, kas dara kā jums vajag, nevis kā jūs vēlētos!

Es šodien noklausījos lielisku, kāda Amerikāņu profesora, doktora, dzīves gudra cilvēka runu. Tā mani smīdināja, tā par lielām lietām pastāstīja vienkārši.

Es Jums necitēšu, nu varbūt tikai mazliet, runā paustās atziņas, bet es Jums pastāstīšu, ko domāju es pēc šīs runas noklausīšanās..

Mēs katrs savā dzīvē izdaram izvēles, un būtībā izvēle nevar būt nepareiza, tā tikai var aizvest tur, kur Tu nevēlies būt, bet uz ko ej, jo tu šobrīd nezini ko vēlies..

Kam es patiesi ticu?

Es patiesu ticu tikai sev, jo es droši zinu, kurā brīdī meloju, kurā, nē. Es nevaru būt droša par citiem. Es ticu, ka noteiktā brīdī ir kaut kas jāizcieš, lai vēlāk būtu labāk, es tam tiešām ticu, jo tam neticot, es šobrīd raudātu un gaidītu, lai mani kāds pažēlo, mēs visi vēlamies, lai mūs žēlo, bet vai mums to vajag?

Man vajag tikai iedvesmu un ticību nākotnei, nebūs jēga, ja mani tagad žēlos, tas tikai sagraus manu spēku, es sākšu žēlot pati sevi..

Manī ir divas spēcīgas dabas, kura kuru uzvarēs, laikam vistiešāk būs atkarīgs no cilvēka with whom I gonna fall in love.

Es vēlos būt brīvais putns – mākslinieks, kas skrien pa pasauli, par kuru citi runā, kas iedvesmojas un iedvesmo citus, es vēlos būt neatkarīga, veiksmīga, laba situēta, brīva.

Es vēlos būt mīlēta, es vēlos nest sevī jaunas uz brīvību tendētas šūnas, es vēlos būt labi izglītota un mīloša.

Man ir vairākas izvēles, kam būt, bet varbūt abas dabas var būt?

Laulība?

Es vēlos kādu ar kuru runāt, ar kuru zīmēt vienu plānu, katram no mums labvēlīgu, kādu ar kuru smieties, kādu kuru es mīlēšu visu savu dzīvi, kādu kurš ticēs man, kādu kurš manī atklās labāko no manis, kurš parādīs man, kas es esmu.. Kādu ar kuru es runāšu ne tikai medus lejamās tēmas, bet kuram es varēšu pajautāt – un ko tu domā par meliem? ko tu domā par abortu? ko tu domā par nāvi? Man agrāk ļoti nepatika lugas, bet dialogs ir vislabākā no saskarsmes formām, jo tad runā visi/abi iesaistītie, neviens nenovēro, neviens neceļ savus ziloņkaula torņus.

Ko es darīšu, kad izaugšu? Vai man jau ir jābūt izaugušai?

Did you made a difference today? Yes,  I did!

Tā es vasarā varēju teikt katru dienu, un es tagad zinu, ko es vēlos, es vēlos būt noderīga, atzīta un veiksmīga. I wanna make a difference!

Tagged , ,

Komentēt

