Dzimšanas diena.

Tieši trīs mēneši līdz manam jaunajam gadam, jā, man šodien paliek 22 gadi un 9 mēneši, jā, es kā mamma skaitu sava bērna mēnešus, katru gadu, kā pirmo..

Pirms deviņiem mēnešiem bija mana laimīgākā un skumjākā diena vienlaicīgi, skumjākā, jo es biju pilnīgi viena:

Nē, es nebiju fiziski, pat ne emocionāli viena, nesēdēju četrkantīgā kārbiņā un neraudāju, nē, meloju, raudāju gan.. es sajutos tik ļoti tālu prom no saviem mīļajiem, ka pat telefonzvani nespēja mani sasildīt, es nejutu savus svētkus, un dzimšanas diena man joprojām ir vismīļākie svētki, nu gluži kā Karlsonam..

22 dzimšanas dienu es sagaidīju Porto, ne gluži kā cerēts, sākotnēji ar asarām un absolūtu vilšanos, taču tad es atradu sevi vientulībā, es priecājos par mirkļiem, kurus man sniedza pilsēta un pilnīgi sveši cilvēki, es tajā brīdī nobriedu, es sapratu, ka tikai es pati varu sevi patiesi mīlēt, tikai es pati varu sev uzrīkot svētkus tādus, kā vēlos, un galu galā, es taču piedzimu viena, vien cilvēki apkārt raudāja, no laimes par vienu mazu elpotāju..

Pirms divām dienām manam brālim palika 35, nezinu kurā no saulēm, bet es ļoti ceru, ka arī viņam izdevās noķert sajūtas, arī esot prom no mājām..Dzimšanas dienas ir visskaistākie no svētkiem..

 

Tagged

Komentēt

