Jaunais gads jau devītā diena..

2011. bija lielisks, tas nu ir skaidrs, piedzīvots viss iespējamais, sākot no laimes pilnīgas, līdz izmisumam trīs dienas guļot pie sistēmas un redzot halucinācijas. Šis gads man palīdzēja saprast, kas ir īstie cilvēki..

2012. iesākās ar daļu no man mīļākajiem sirdscilvēkiem, vnm ir šķitis, ka man tādu ir maz, taču, ja tā labi padomā nav nemaz tik maz, ņemot vērā viņu vērtību, es esmu viens varen bagāts cilvēks, jo zinu, ka man riņķī ir cilvēki ar kuriem man ir interesanti, no kuriem varu mācīties, kuriem varu uzticēties..

Protams, ir nākušas arī atklāsmes, lai cik ilgi arī biju pūlējusies saskatīt atsevišķos cilvēkos kko labu, esmu viņos smagi vīlusies, ja es zinātu tikai to, ko viņi domā, ka es zinu, es šobrīd būtu labākais draugs, atbalsta plecs, taču zinot daudz vairāk es neļaušu vairs mani pazemot, man nevajag cilvēkus, kuriem skauž mana dzīve, kas man melo un lisķējas..

Mani šobrīd visvairāk un patiesāk mīl vecāki un visticamākais tā būs vienmēr, tā ir beznosacījumu mīlestība, kaut es to spētu daudz labāk novērtēt, kā līdz šim..

Jaunajā gadā daudzi no mums apņemas darīt brīnumu lietas, domā, ka ieies vannā un pēkšņi kļūs balti un pūkaini, gāzīs kalnus un iemantos viedo statusu, tā nenotiek, par dzīvību ir jācīnās un dzīvība ir jāciena, protams, es arī esmu starp tiem, kas grib daudz ko labu un pārfantastisku izdarīt, vēlme kļūt labai un gudrai, lasīt grāmatas un smelties augsto kultūru, skaisti runāt, lai tikai 2012. decembrī caur sietiņu neizbirtu…bet tur augšā viens redz arī to, kas notiek galvā, tāpēc vai jēga velti pūlēties?

Jaunais sācies piepildīti, ne jau gluži ar lidojumu, taču ar hokeja spēli, labiem draugiem un ģimeni, tas taču ir pats svarīgākais, vai ne tā?

Jaunais gads ja…

Komentēt

