Maģistri.

Tas izklausās materiālistiksi, bet es šogad ļoti, ļoti vēlētos naudu, ja tikai man būtu iespēja labi nopelnīt, es būtu gatava visu nākošo gadu rauties melnās miesās, lai nopelnītu naudu studijām ārzemēs un ceļojumiem.

Ja sekosi linkam, atradīsi, kas ir manas sapņu studijas, man pilnīgi raudāt gribas, cik ļoti es vēlētos būt maģistra students tieši tur, vispirms gan man ir jāuzlabo spāņu valodas zināšanas..

http://mastersofdesignandinnovation.com/

Tu teiksi, vājprāts, meitēn! Pierismsti, vai Tev slikti savā zemē, savā skolā? Nē, nav slikti, es ļoti mīlu savu zemi un skolu, bet man vajag pārmaiņas, man vajag kko vairāk, es zinu kāda ir Madride, un es zinu, ka tur man būs daudz lielāka pārliecība par sevi, tur ir cita vide, citi cilvēki, tur ir vairāk iespējas..

Iedvesmai video:

http://www.rtve.es/alacarta/videos/los-oficios-de-la-cultura/oficios-cultura-publicidad-toni-segarra/1230593/

Tagged

Komentēt

