Barselona.

Barselona ir pilsēta Spānijas ziemeļaustrumos Vidusjūras krastā. Tas ir Katalonijas administratīvais centrs un novada apdzīvotākā pilsēta; kā arī visas valsts otra apdzīvotākā pilsēta pēc Madrides. Protams, šis teikums paņemts no Wikipedijas.

Šis bija mans labākais ceļojums mūžā, un tas bija īsts ceļojums, piedzīvojums, nevis draugu apciemošana vai braukšana studēt/strādāt.

Kabatā bija 12 eiro, lai izdzīvotu 4 dienas dārgā pilsētā, taču pateicoties manas ceļabiedrenes, Madaras, entuziasmam un pozitīvismam, mums izdevās, par laimi, mums bija nauda, lai noīrētu hosteli trim dienām, 4to nakti pavadījām lidostā.

Ar ko man šī pilsēta paliks atmiņa, pirmkārt, ar to, ka mēs to izstaigājām kājām, krustu šķērstu, tas ļāva to saelpoties tā pamatīgi. Un tas, ka mēs kāpām kalnos bija pilnīgi noteikti emociju ziņā vnk pārbagātīgi.

Bilde pa kreisi, starpcitu ir mana un Madaras kopbilde 😉

Šī pilsēta pārsteidza ar dzīvi, ar futbola faniem, ar zagļiem, tūristiem, ar šausmīgi dārgu ūdeni. Un ziniet, kas man ir raksturīgi esot citās pilsētās, es neapmeklēju muzejus galerijas, principā gandrīz nevienā neesmu bijusi iekšā, lai gan ļoti labi zinu, kādi master pieces tur ir, bet kā es smeju, man vismaz nebūs bail apprecēt garlaicīgu vīru, varēšu atkal braukt uz šīm pilsētām un nodoties augstās kultūras baudīšanai, galu galā vecumā jau arī bez pārtikas nav viegli atrast spēku, kur nu vēl uzkāpt kalnā vai pārvietoties ar K2 no rīta līdz vakaram.

Runājot par arhitektūru tā tiešām pārsteidza, kko tamlīdzīgu ir vērts apskatīts, jo citur līdz šīm nebija nācies kko tādu redzēt, ja tu uzskati, ka tevī ir mazliet hispters, tad noteikti dodies uz Barselonu, tas ir tā vērts, redzēsi ne vien Gaudi šedevrus un F-1 trasi, bet pludmale, samanīsi pat Dieva radītos mākslasdarbus, no zirnīšiem līdz meloniem un debesu zvaniem. 😀 Un par to, ka spāņi nerunā angliski nav ko uztraukties, ja zini kā pateikt pāris standarta frāzes portugāliski, franciski, spāniski vai itāliski, pilnīgi noteikti izdzīvosi, turklāt diezgan liela daļa, tomēr runā angliski, un izpalīdzīgi ir principā visi.

Protams, man ļoti patika arī fakts, ka te bija ko fotografēt, burtiski riju kadrus, nesaku, ka sanāca lieliski, tomēr bauda acīm un sirdij gan.  Šis ceļojums ir smalki aprakstīts manā īstajā ceļojumu kladē, domājams, ka drīzumā pārcelšu saturu arī uz šejieni: ceļojumi pieraksti. Pēc šī ceļojuma man gribas arī teikt, ka latvieši nezin nedz ko nozīmē fanot, nedz protestēt, bet varbūt labi vien ir, jo diez vai padomju laika blokceltnes spētu izturēt tādu enerģijas lādiņu. Turpmākie posti par Barselonu būs bilžu formātā, kā saka, attēls izsaka vairāk kā 1000 vārdu, jā! Vēl viena būtiska pilsētas daļa – ielu mākslinieki – dziedātāji, muzicētāji, gleznotāji, runātāji, dīdelnieki, viņi vienkārši rada La Ramblas (main street) noskaņu, lai arī ir vēlme sagrābt somu un neatlaisties, pastaiga izvēršas pozitīva. Ir kur acis piesiet, gan mana dubultniece Pepija, gan Maska, gan citi zvēri, te tiek iegādāti arī auskari – sombrero cepurītes zāles zaļā krāsā, nieka trīs eiro, kas Latvijā izmaksātu vismaz 10ls – handmade you know!Ložka! Nē, es mīlu Latviju, tikai mazliet ironizēju.

Un tradicionāli papildus informācija angļu mēlē sameklējama šeit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Barcelona

This is the dream city, really!

Lai arī man šķita, ka visu iespējamo jau esmu apskatījusi, jāsaka, ka tagad šķirojot informāciju galvā un internetā saprotu, ka šeit vēl ir vērts atgriezties, lai baudītu, un šoreiz bez sarkasma un garlaicīga vīra. (:

 

 

 

Komentēt

