Broke up.

Ziemassvētki ir ģimenes laiks, kad tiek godināta mīlestība un līdzīgi kā sirsniņdiena, kas vairs nav aiz kalniem, vientuļie, mhm, brīvie, smeldz un čīkst par to, ka attiecību nav, tās izjukušas vai nekad nav bijušas, bet ziniet pēdējā laikā ar vien vairāk nonāku pie atziņas – nav jēga būt kopā ar kādu, tikai, lai būtu.. Ja nespēj ar viņu iet jebkur kopā, tad tur kkas īsti neštimmē, ja cilvēks publiski vairās tev pieskarties, kaut vai uzlikt roku uz muguras, mhm vai tiešām tur ir mīlestība?

Attiecības spēj degradēt personības, neļaut tām attīstīties vēlamā virzienā, īstai mīlestībai būtu jāceļ spārnos nevis jāpiesien ķēdītē. Es beidzot sev spēju atzīt, ka jūtos laimīga, jo esmu viena, brīva, es varu darīt to, ko vēlos, turklāt es skaidri zinu, ka mani nečakarē, jo nav jau kam. Es nenoliedzu, ka mīlestība ir skaista un būt kāda plaukstās vai sajust skūpstus ir fantastiska sajūta, tikai, ja viss ir pa īstam, nevis, piemēram, tāpēc, ka nevar pateikt, nē, vai tāpēc, ka draugiem konkrētais mīlas objekts patīk labāk nekā īstais, ir jāpatīk pašiem, un laimes sajūtu kādu ieraugot nav iespējams noslēpt..

Diemžēl, es vēl nekad neesmu mīlejusi, bet es skaidri zinu, kāda ir iemīlēšanās sajūta, žēl, ka dažreiz tai nav iespējas nedz augt, nedz nomirt dabīgā nāvē…jo šķir attālums, un tas spēj likt aizmirst, kā saka: no acīm prom, no sirds laukā.

Bet man tik ļoti patīk saskatīt laimi un iespējas, ko sniedz šķiršanās.. žēl, ka reti kurš to spēj saskatīt.. jo īstie nešķiras, tos var tikai šķirt..

Ja tu esi viens, tevi nekas netur, nav atbildības, tu vari būt pārākajā pakāpē egoists..sakrāmēt somu un braukt, kur acis rāda, un kamēr tu pats to neizmēģināsi, tikmēr šādu skatu punktu noraidīsi un nosodīsi..

Tagged ,

2 thoughts on “Broke up.

  1. ieva says:

    ienāca prātā, ka cilvēki, kas nekad nav mīlējuši, nakad nav otra sāpināt, bet varbūt nav mīlējuši, tādēļ, ka otra sāpināti

Komentēt

